Autor Wątek: Inne fora akwarystyczne:D  (Przeczytany 4521 razy)

Online Jollero

• Brzanka
  • **
  • Bartek, 2000l, Amazonka
Inne fora akwarystyczne:D
« dnia: Sierpień 06, 2016, 08:43:07 am »
Witam,
to mój pierwszy zaczęty wątek na tym forum, wcześniej już się wypowiadałem w innych tematach założonych przez innych Użytkowników naszego forum:)

Forum Arowana jest moim pierwszym forum akwarystycznym na którym zacząłem się wypowiadać i udzielać, pomimo że akwarystyką zajmuję się już od 10 lat to nie czułem wcześniej potrzeby pisania na podobnych forach. Z reguły szukałem rozwiązania swoich problemów na forach po prostu czytając wątki innych użytkowników którzy mieli podobne problemy:)

Zachęcony czytaniem naszego forum, myślę sobie "Może spróbuje na innym forum?" I tak któregoś dnia zalogowałem się na "innym" forum o tematyce akwariowej. Przeglądam kategorie, tematy wiadomo rozpoznanie co tam w ogóle się dzieje. I co się okazuję, kilkanaście wątków w stylu "Założyłem akwarium 25l i mam mleczną wodę co zrobić?" albo "Glony pomocy!!!" Nie uczestnicząc wcześniej w tego typu forach byłem zaskoczony że ludzie nie szukają rozwiązania sowich problemów w już istniejących od lat tematach na innych forach tylko na "beszcza" bezmyślnie zakładają nowe tematy.

Staram się być wyrozumiały w czytaniu takich wypowiedzi myśląc sobie, "Wiadomo przecież każdy przypadek może być inny..." ale jak się widzi po raz n-ty temat o glonach to człowieka krew zalewa... hehe

I tak nasunęło mi się pytanie, jakie Wy macie doświadczenia na innych forach? Czy polecacie jakieś inne forum akwarystyczne które w miarę logicznie jest prowadzone i uporządkowane?  Tutaj pokłony w stronę administracji forum Arowana za porządeczek:) to tez oczywiście zasługa Użytkowników^^

Offline drago

• MODERATOR GLOBALNY
  • Arowana
  • kompletny czub
Odp: Inne fora akwarystyczne:D
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 06, 2016, 18:59:48 pm »