Autor Wątek: Pająki, węże, płazy i inne u Amazonki  (Przeczytany 31783 razy)

Offline Amazonka

• Pielęgnica
  • Erythrynidae .....
Pająki, węże, płazy i inne u Amazonki
« dnia: Marzec 03, 2014, 12:46:24 pm »
Chciałabym założyć ten wątek, gdyż wiem, że na naszym forum jest kilka a może nawet więcej osób fascynujących się nie tylko drapieżnymi rybami ale również innymi "stworami" :)
Mnie fascynuje aspekt behawioralny zwierząt, szczególnie drapieżnych i niekoniecznie ssaków. Obecnie w moim domu oprócz ryb, mieszka także 9 ptaszników, 4 węże zbożowe i żaba rogata. Jest także świnka morska i pies. Jakoś udaje mi się to wszystko ogarnąć :P
Jeśli chodzi o ptaszniki, jestem osobą raczkująca w temacie, nie mam dużego doświadczenia. Fascynuje mnie głównie fauna i flora Ameryki Południowej, dlatego moje ptaszniki również pochodzą z tych rejonów. Na początek wybrałam ptaszniki naziemne lub takie, które kopią nory w podłożu, są raczej powolne, mało jadowite i zwykle nie należą do agresywnych, choć moim zdaniem - przejawy agresji lub jej braku bywają cechą osobniczą jak również wypadkową warunków, w jakich te pajęczaki są trzymane.
Pokażę kilka swoich piękności, które skradły moje serducho :P

1. Ceratophrys ornata (żaba rogata)
2,3. Grammostola pulchra
4,5. Grammostola rosea classic
6. Acanthoscurria geniculata (ptasznik białokolanowy)
7,8. Lasidora striatipes
9. Lasidora parahybana (ptasznik olbrzymi)
SA1: Osteoglossum bicirrhosum x 2, Hoplias curupira, Hoplias malabaricus x 2, Hoplias australis, Erythrinus sp. Peru, Chalceus erythrotrurus x 3, Leporinus fasciatus x 3
SA2: Hoplerythrinus unitaeniatus x 4, Erythrinus sp. Madre de Dios x 3, Atractosteus tropicus, Hoplarchus psittacus x 7
Kongo: Ctenopoma acutirostre x 2, Erpetoichthys calabaricus, Pantodon buchholzi x 5
Thailand: Tetraodon suvatti

Offline szopa86

• Neon
  • *
  • Imie, posiadane akwarium i ryby
Odp: Pająki, węże, płazy i inne u Amazonki
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 03, 2014, 21:43:10 pm »